Hegykői edzőtábor és szeminárium...FRISS!!!

p, 2014-05-02 09:29 — senseiagocs
Május elsején délben indultunk a festői szépségű dunántúl kisfaluba Hegykőre. Horváth Laci hivott meg bennnket egy kis közös edzésre, amely végül az SHSZ hivatalos szemináriuma lett. A hosszú utazás után pazar szálláshelyre érkeztünk a Szent Anna fogadóba. A vadonatúj fogadóban az első vendég a Yakuzák Se. csapata, hiszen ezen a napon nyitotta meg kapuit. Szerencsénk volt, hiszen a megérkezés után azonnal tudtunk enni, mivel gyorsétterem jellegű konyha működik a fogadóban, így pár perc alatt meleg ebéd fogadott ajándék sütivel. A fogadó tetőterében lévő apartmant gyorsan belaktuk, majd indultunk edzeni a sportcsarnokba. Az edzésen koordinációs küzdelmek, párosgyakorlatok, és speciális kényszerítő gyakorlatok kaptak főszerepet.Az edzés után vendéglátónk Horvát Laci kellemes vacsorára invitált bennünket házába. Tárkonyos csirkeragu leves és krumplistészta friss salátával volt a menü.

A péntek reggel TRX edzéssel, illetve "street work out" edzéssel kezdődött sensei és Laci számára, a többiek pihentek és "Csengő Zolit" hallgatták...:/ Épp most készül a rántott hús:) alattunk a konyha és halljuk a glopfolást...A péntek délelőtti edzés kényszeítő gyakorlatokkal telt. De azoknak akik tegnap nem voltak rövid izelítő is volt a tegnapi koordinációs edzésből, illetve az edzés core izom erősítésével zárult. A kiadós csirkepőrkölt ebéd után az idei év legmelegebb napján :) a strandon folytatjuk... :)A belépő jegyeket Horváth Barna -vendéglátónk Laci- fia intézte a strandra, igy ingyenesen megyünk fürdeni.  http://www.saratermal.hu/home

Közben sokat gondolunk Kerekes Rékára, akinek élete  egyik legnehezebb napja a mai. Ma délután 15 órakor temeti édesanyját...  :( Bár vidáman és kötetlenül lüktet együtt a közösségünk, de ez a kettősség  végig érezhető. A kicsik nem tudják és szerencsére nem is kell tudniuk min megy keresztül Réka. A nagyobbak azonban sokszor elkomorodnak.  Részvétünk innen a Dunántúlról is!

A péntek délutáni edzésen Zsófi váltott ellenfeles küzdelmeket csinált, a többiek is hosszú küzdelmekben gyakorolták a kiadott feladatokat. Az edzés után a hegykői gyógyfürdőben lazitottunk. Az este egy hangulatos helyi kocsmában folytatódott. A pajtakocsma igazi múltat idéző régi mezőgazdasági eszközökkel van díszítve, de volt ott régi tűzoltó lajtos kocsi is. Egy szép tájház udvarán áll a pajta. Bodza, málna és ribizli szörpöt ittunk...

Szombat reggel Móczó Márk születésnapjára ébredünk. Tortával ébresztettük Márkot és szülinapi éneket is kapott... Márk 9 éves lett...:)
A szeminárium napján a délelőtti edzés a kiírásnak megfelelően zajlott és részletesen átvettük a szakmai témaköröket melyek szerves kapcsolatban voltak egymással. Gyorsan elszállt a délelőtti 2 óra, amit csendes pihenő követett. A délutáni program annál pörgősebben telt, a core izmok edzésére berendeztük a nagy tornatermet agiliti pályával, TRX sarokkal, street work out pályával és sok szabad, saját testsúlyos gyakorlatot vettünk át. Zsófi  és Farkas a két EB-re készülő brutális TRX Rip edzést csináltak a  jelenlévők ámulattal és talán kicsit megdöbbenésére. Ezután a Tornácos Panzió konferenciatermében az SHSZ vendégei voltunk egy kellemes vacsorára. A kitűnő vacsora után a személyiségfejlesztés, szemlélet, motiváció és számos szakmai területről beszélgetttünk kötetlenül.

"Nagy öröm volt ismét Hegykőn közösen gyakorolni, mert nagyon lelkes és figyelmes csapat fogadott, akik alázattal és odafigyeléssel edzettek. Köszönet Horváth Laci barátomnak, hogy vendégül látott bennünket és mindazoknak akik mindent megtettek, hogy jól érezzük magunkat. Köszönöm a gyerekek nevében is a finom ételeket a szeretetteljes fogadtatást, a lehetőséget, hogy fürödhettünk és játszhattunk a strandon. Köszönet Karmazin shihannak, hogy támogatta az SHSZ ezt a rendezvényt, hamarosan Demeter shihan beszámolójában a résztvevők is megszólalnak." Osu sensei